Vandaag hebben Pieter, Jan en ik Banff en Lake Louise bezocht.

Ik ben een vrouw van weinig woorden..

















yeah right … nu toch anyway


Lake Louise


Pieter & Louise


Jan en ik poseren


Coole eekhoorns, je kon die strelen

6 Reacties to “Vandaag hebben Pieter, Jan en ik Banff en Lake Louise bezocht.”

  1. Séba Says:

    Wow 😮

    De reden waarom ik naar Canada, wil … de rust & de natuur … prachtig! You very lucky.. 🙂

    Die foto’s bij Lake Louise en van die bossen zijn superskoon en de eekhoorn ook natuurlijk. Thanks 4 sharing!

  2. Roby Says:

    Wauw, azuurblauw wildstromend rivierwater, bergen, rotsen en bomen met daarin levende beesjes, nu ben ik verkocht!

  3. Mamamartine Says:

    Dag mijn lieve schatten. De foto’s zijn ongelooflijk mooi. Geniet maar volop want het is bijna gedaan (Joepie dan komen jullie terug!!)
    Het is echt fantastisch. Ik sluit mij aan bij wat Séba zegt: Thanks for sharing.

    Mams

  4. Sussie Says:

    Joke joke toch.
    Zo skone! Trek mij maar een bloempje om mee te brengen.
    Als je graag je familie nog eens ziet: http://esterdn.spaces.live.com

    Ik heb een kei grappig filmpje van tante Carine.
    Ik heb het je gemaild. Dikke kus!

    Donderdag kom ik je halen op Zwaventem.
    Kevin kan niet mee, want hij moet werken, heel veel werk is er!
    Als er iemand die dit leest zich geroepen voelt om met me mee te gaan… neem gerust contact op! Donderdagnamiddag.
    Joke, laat nog eens weten wanneer je juist land!

  5. Roby Says:

    ik stuur graag berichjes vanop een blog, meer van dat, nog! nog? NOG!!

  6. Roby Says:

    oja, vr allen die de fransen dikke keikoppen vindt >>> http://www.oneseat.eu/ :p

Geef een reactie

