Party like it’s 1920!

Yahoo! Vandaag was het weer rotweer, maar wel heel erg leuk! We hebben meegedaan aan een fotoshoot voor een feestje van the Grand en het was supergrappig. We mochten kleren aandoen van de jaren 20 en champagne drinken. The Calgary herald en nog vele andere kranten waren er dus we worden waarschijnlijk lokale beroemdheden, vooral Jan dan. Hij vond de herenkostuums maar niets. Zie foto’s want ik WIL het zelfs niet omschrijven

Voor dit weekend hebben we een auto gehuurd en Pieter is onze prive chauffeur. Opnieuw Yahoo! We zijn drank gaan inslaan en tot mijn grote verbazing zag ik dat een fles Martini(1 liter) 10 dollar is en dus (als ik het mij goed herinner) GOEDKOPER is als in Belgie! Raad eens wat ik ga drinken vanavond 🙂

We zijn met de auto naar het Canadian Olympic parc gereden, niet zo ver van waar Pieter woont en het was er BEREkoud, vooral vanboven op de schans. In 1984 waren het daar winterspelen. We hebben heel even zo’n schans beklommen maar het was er superkoud. brr. Daarna zijn we naar Starbucks geweest, ik heb het niet zo voor multinationals maar ik wou er eens geweest zijn, zien of hun koffie echt zo lekker is, en ik heb er nog altijd zenuwen van … Een grote mocha mmm. Met pumpkin koekje nog mmm-er

Daarnet was het aan het sneeuwen, net voor we het Japans restaurant binnengingen. Ik had nog nooit Japans gegeten en amai, ik heb wat gemist! Enorm lekker eten! Ook grappig was het om Jan te zien sukkelen met de stokjes. Nu gaan we een filmpje kijken en dan in bed want morgen gaan we dag trippen

dag trippers!















7 Reacties to “Party like it’s 1920!”

  1. Robbert Says:

    Het is nu 06h26,ik ben in een overmatoig goede bui en tis allemaal hilarisch, en zeker diejn jaren ’20party , waarvan ik de opzet nie snap, maar een man in vrouwenkleren is zowieso grappig 🙂
    daarom: hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    eej Joke, da plastieken oranje ding dajje durft inje monde te steken , is dat diejn pumkin)I-don-wanna-know-what-it-is-ding? blurk ende bleuh da ziet er voos uit en vr de rest blijft t allemaal enorm grappig ende hilarisch en twas ier een prima dag ende ik nu afsluiten want het is denk ik tijd om af te sluiten ende onder den dons te slkruipen voor zover ik dat doorheb(06h32)
    dikke kus slaapgaap babaaj
    ninjaman

  2. Robbert Says:

    and Damn, haben sie ook sofiel last fon die muskietn?
    Argh,schweine muskietn! Joke , give mi da mitrailleuse, rRRrrrratatatatatatatatatataTATATATATATATATATATAaaaaaaa
    njaAAAAaaaa….

  3. Séba Says:

    🙂

  4. Robbert Says:

    de msileyconvertor eens testen
    meer is meer
    :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

  5. Robbert Says:

    de smileyconvertor werkt niet zo goed , haar ideologie is dus minder is meer. 😦

  6. Chrissie Says:

    En veel neukbaren in Calgary? Op mijn kotjen valt het trouwens tegen op da vlak. Maar één van de 4 jongens is neukbaar :(. Alhoewel… Allé hij is een beetje klein, net groter dan ik. Een bijna-afknapper nummer 1 maar hij valt zo voor de rest nog mee. Dus tis eigenlijk eerder een net-geen-afknapper-nummer-1. Maar ja ’t staat ni netjes om het met de buren te doen e. Nu ja kzie wel

  7. joske Says:

    om te beginnen zelfde PS als bij de eerste commentaar.
    Leek wel een leuk feestje, kben ook geen fan van zo’n pinguinkostuums maar khoop alleen dat ze daar in Canada nu nie gaan denken da alle Belgen geregeld in vrouwenkleren rondlopen ( behalve in Aalst dan )

Geef een reactie

