Regen :(

Bah, veel te nat vandaag, maar toch wel leuk. We zijn ons nog altijd aan het aanpassen aan de tijd dus niet teveel energie verbruiken 🙂
Vandaag hebben we de Calgary tower bezocht, heel leuk (zie foto’s). Pieter heeft ons een prive toer gegeven in theatre junction, ook heel leuk. Morgen gaan we daar naar Urine town kijken, een musical!

Dat was het zowat.

jan met autoblokhut
Jan met autoblokhut

Jan met Calgary
Jan met Calgary

Jan met toren
Jan met toren

Joke knochi beer
Joke knochi beer

Joke kihon happo beer
Joke kihon happo beer

Jan aanrand eland
Jan aanrand eland

Jan uitzicht torenJan uitzicht toren

NIET LEUK MET KATERNIET LEUK MET KATER!!!

JanJan

7 Reacties to “Regen :(”

  1. Ester Says:

    Dag Joke!

    Waarom antwoord je niet op MSN?
    Ik zie dat er iemand de schoenen van mama aanheeft! Ik heb dezelfde. Zijn die foto’s allemaal getrokken met mij kodakske??
    Dan werkt het nog uitstekend zou ik zeggen zeg ik zo.
    Hier alles OK. Vandaag laatste werkdag en morgen verlof! Dan gaan we naar de ardennen, remember? Dan zullen we uw relaas drie dagen niet kunnen volgen, helaas… Tenzij er iemand een plaptop meeheeft.

    Dikke kus van je dikke zus.

  2. Robbert Says:

    Pas op eh knosji! Die beer van een beer staat in hira ichimonji en hij laat zijn tanden zien …

  3. Robbert Says:

    owja, nog even over koetjes en kalfjes: die staan hier ook redelijk nat want wolken wiegen wuiverig over hun weide. Ik lach me een jetlach :s

    Je kunt overal achter een pc gaan zitten en gratis surfen ofwa? ceuwl
    Rechte straten in dambordpatroon ofwa? nie ceuwl
    Ninjagrizzlyberen met een rood boswachterspakje! ceuwl
    Duur bier? nie ceuwl
    Blokhutauto >>> way ceuwl!

    de vegatables uit G-city
    X JR

  4. Séba Says:

    Als je van beren leren kan
    Van slimme beren leren kan
    Is dat iets wat je echt proberen moet
    Want hoe je profiteren kan
    Daar weten beren veel meer van
    En beren zijn als leraar beregoed

    Dit bos is een wonder
    Eet alles op
    Sla ook eens een noot
    Stuk op je kop
    De lekkere honing van de bij
    Die maakt dat dier speciaal voor mij
    Ook mieren smaken deksels goed
    Een mier die houd van lekker zoet
    En mieren smaken naar…..

    Er valt een heleboel te leren van een beer
    Ja van een beer

    Als je bij beren leren kan
    Bij slimme beren leren kan
    Dan is dat in het bos een groot gemak
    Ja wat een beer je leren kan
    Dat zal je zeer waarderen man
    Het oerwoud valt je minder op je dak

    Maak zelf eens een fruitsla
    Met fruit dat prikt
    Iets waar ik van uitga
    Zodat ik nooit schik
    Ik denk dan er prikken misschien een paar
    Dus ik pas op mijn fikken
    En kees is klaar
    En een hoge boom die krijgt een dauw
    Een beer schud het eten uit zijn mouw

    Er valt een heleboel te leren van Baloe
    Van beer Baloe

    Als je van beren leren kan
    Van slimme beren leren kan
    Dan sta je later zelden meer voor aap
    Nee je kan nooit beweren man
    Dat jou een beer niks leren kan
    Een beer die zegt het echt recht voor z’n raap

    Een beer die staat als leraar nooit voor aap

  5. Robbert Says:

    ik heb mijn boterhammen leren smeren van beren

  6. tante G Says:

    van 2 beren neem ik aan.

  7. joske Says:

    And in the left corner we have bear, the beast, with the red skirt brown belt and three stripes weighing 500 pounds
    And in the right corner, jokijook, the little ninja withe the blue skirt and white belt weighing 120 pounds
    Place your bets and let the fight begin

Geef een reactie

