WE ZIJN ER!!!

Hoeraaa!!!

Ok, vanop een qwerty MET corona voor de geintereseerden:

We zijn deze morgen vertrokken om half acht vanuit Wichelen. Om negen uur waren we in zaventem met uitzwaaiende mama. Alles heel op het gemak, douane was gewoon doorlopen, geen rijen, niets… om een lang verhaal kort te maken, ondanks mijn geneut hebben we (door jan!!!) bijna onze eerste vlucht naar Heathrow gemist. Mijn allereerste grote vliegtuigvlucht was op een redelijk klein vliegtuigje. (zie foto)

HeathROW was hel! We hadden twee uur en door die ellendig lange wachtrijen hebben we ons nog mogen haasten ook. Het vliegtuig was groot met de geweldige films the sentinel en ice age twee maar die laatste was ingeruild voor teleshopping.. veel beter inderdaad. We zijn in Canada zelf opgewacht door grappige cowboymevrouwen en dan mochten we onze koffer legen aan de douane en twintig keer vertellen wat we nu precies kwamen doen. FUN!

Ik denk wel dat ik mijn best gedaan heb en nu op naar de varukers en de casualtiesss 🙂

Vergeef mij mijn spelling en schrijffouten maar ik ben heel erg moe en de zon stopt nie me schijnen!!! grrr



Vliegtuig waar we domweg een foto van namen terwijl ze op ons zaten te wachten

Een ‘rijtje’ wachtenden

Vliegtuig van air canada

Zicht uit het raam naar Canada

onze gastheer Pieter

5 Reacties to “WE ZIJN ER!!!”

  1. Ester Says:

    Hey Jook!

    Leuk dat je je weblog zo goed bijhoudt! Mama is ook al komen kijken en wildenthousiast over Pieter! (Ik ook zenne) Afblijven, hé! Wij volgen je op de voet!

    Het thuisfront

  2. Tante G Says:

    Moest ik zou oud nie zijn, dieje Pieter ging uit mijn handen nie meer… 😉
    Leuke site, zal af en toe komen lezen.

    Have fun !! x

  3. Séba Says:

    Cool.

  4. Robbert Says:

    Nice! Toch door Heathrow geraakt zie ik :p

  5. joske Says:

    Eindelijk een vrouw die haar plaats in de auto kent:)
    P.S: Niet te veel beven als ge een fotoke trekt.

Geef een reactie

